summer paradise <3 - Reisverslag uit Mieres, Spanje van Roos Lin - WaarBenJij.nu summer paradise <3 - Reisverslag uit Mieres, Spanje van Roos Lin - WaarBenJij.nu

summer paradise <3

Blijf op de hoogte en volg Roos

16 September 2012 | Spanje, Mieres

holaa

heb echt 'un bueno día' gehad vandaag! :)
Om 12 uur vertrokken we (mijn gastgezin en ik) met de auto richting de kust. Lekker de ramen open, radio aan en lekker hard meezingen op call me maybe met z'n drietjes haha. Toen we aankwamen zijn we eerst lekker gaan lunchen. En het was misschien wel de allergrootste lunch die ik ooit heb gegeten. Als voorgerecht hadden we een soort salade met allemaal dingen die ik normaal niet zo eten, maar uit beleefdheid toch maar heb gedaan ;) Dan heb ik het over olijven, rauwe ui, tonijn en zelfs de tentakels van een octopus! Gelukkig mocht ik het hoofdgerecht wel zelf kiezen dus had ik een heerlijke, grote lap lamsvlees en frietjes natuurlijk. Na deze enorme gerechten heb ik ook nog eens 3 stukken brood met olijfolie en zout gegeten. Ik zat zooo vol!

Nadat we ons helemaal hadden volgepropt gingen wel lekker op het strand liggen en ook soms het water in. Helaas mochten we niet echt zwemmen omdat de zee heel wild was, vooral de onderstroom. Maar toch nog wel lekker het water in geweest. Ik lag zo lekker in de zon dat ik zelfs nog even heb geslapen, een echte siësta haha.

Na het strand zijn we nog even naar gijón geweest waar we een wandeling hebben gemaakt over de boulevard met een lekker ijsje. Daarna weer terug naar Mieres en avond gegeten. Al met al een heerlijke dag, maar heb soms nog wel van die momenten dat ik iedereen echt mis! Maarja dat hoort er natuurlijk wel bij. Morgen voor het eerst naar school en iedereen ontmoeten. Heb er zin in :)

Live your life with arms wide open!


besos, Roos

  • 17 September 2012 - 07:30

    Roos:

    Hee lieve roos!
    Aan je verhalen en de foto's te zien,
    is het geweldig daar in Spanje!
    heel veel plezier vandaag op de eerste schooldag!
    Xxx roos

  • 17 September 2012 - 09:04

    Marije:

    Klinkt echt super leuk en ook hele leuke foto's! Veel plezier vandaag en niemand zal je haten :p
    Xxxxxxx marije

  • 17 September 2012 - 09:59

    Pappie:

    he meissie,

    wat leuk om zo jepositieve ervaringen te horen; dat is goed, vooral voor mij als ouder. Een goed besluit dat je deze grote stap hebt durven nemen.
    Ik ben supergtrots op je !!!
    ik zit nu in een saaie vergadering met koffie, dus open dan graag je mooie berichten en foto's
    Fijne dag en blijf genieten. Jouw armen staan wijd open en je geniet! en dan wij ook

    Pappie Emile

  • 17 September 2012 - 15:24

    Astrid:

    Ha die Roos,

    Leuk dat je een blog hebt; kan ik je toch een beetje volgen zo ver weg in Spanje. Super dapper, hoor, zo'n reis. Yo no hablo espagnol, pero Yo soy mucha contente par tu. Of zoiets. hoe dan ook, heel veel plezieren geniet van alle indrukken en natuurlijk de zon.

    Liefs,
    Astrid

  • 17 September 2012 - 15:29

    Julia:

    Heee roos!
    het klinkt echt zo leuk, echt een hele leuke blog!
    ik kijk er naar uit om een verslag van de eerste schooldag te horen!
    xxxx

  • 17 September 2012 - 19:26

    Marloes:

    Heeee lief vriendinnetje,
    Echt ik ben zo jaloers op je he, zorg maar dat je genoeg plezier daar hebt voor ons allebei!
    Vanavond even gezellig skypen, ben echt benieuwd hoe je eerste schooldagje was waar wij met zn tweeën twee jaar geleden ook rond hebben gelopen!
    mis je wel echt hooor poeppieee
    xxxxxxx marloes

  • 03 Februari 2015 - 09:12

    Louisa VL:

    Hi Roos, d=(´▽`)=b
    Leuke blog! Ik zocht op Google Roos Vanlin op en toe kwam jou blog tevoorschijn! Ik mis je heel erg ≥﹏≤. Goede reis verder!
    Liefs Louisa
    (っ´▽`)っ

Tags: beach, gijon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Adventures are the best way to learn, nothing can substitute experience.

Actief sinds 15 Sept. 2012
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 20296

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 20 Mei 2015

backpacken 2015

15 September 2012 - 15 December 2012

Spanje 2012

Landen bezocht: